H καλή εξυπηρέτηση του πελάτη όπως και αν ορίζεται αυτή από την εκάστοτε επιχείρηση, αποτελούσε πάντα σημείο αναφοράς για την αύξηση του τζίρου της. Οι εποχές όμως καθώς και οι συνθήκες μεταβάλλονται συνεχώς, το ίδιο και οι ανάγκες των πελατών αλλά και των επιχειρήσεων.

Το να προσφέρεις σήμερα το προϊόν που πραγματικά χρειάζεται ο πελάτης, λέγεται απλά εξυπηρέτηση, αλλά δυστυχώς αυτό δεν είναι αρκετό. Πρέπει πάντα να είσαι ενημερωμένος για το αν έμεινε ικανοποιημένος ο πελάτης από τη χρήση των προϊόντων και να βελτιώνεις ότι μπορεί να βελτιωθεί στην διαδικασία. Να αφουγκράζεσαι την ανάγκη του πελάτη για το πως θέλει εκείνος να γίνεται η διαδικασία για την εξυπηρέτηση του, γιατί εκείνος γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα τις ανάγκες της εταιρείας του. Κι εμείς στην Medhealth γνωρίζουμε απόλυτα τον τρόπο να την πραγματοποιήσουμε.

Για όλους εμάς στην Medhealth η “εξατομικευμένη υπηρεσία” που προσφέρουμε στον πελάτη, σημαίνει να μαθαίνεις τι θέλει, πώς το θέλει, γιατί το θέλει και αν πραγματικά το θέλει. Και για να απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα πρέπει πρώτα να τον γνωρίσεις σε βάθος, τη φιλοσοφία του, το χαρακτήρα του. Να καταλάβεις τις «ανάγκες» του σε ένα βαθύτερο επίπεδο από εκείνο της απλής οικονομικής συναλλαγής. Δεν προωθούμε αυτά καθ’ αυτά τα προϊόντα αλλά αναδεικνύουμε την συναισθηματική προσέγγιση μίας επιχείρησης απέναντι στις ανάγκες των πελατών της.

Έχουμε επενδύσει σ’ αυτή την εξατομικευμένη σχέση με τον πελάτη μας, γιατί για εμάς κάθε πελάτης είναι Μοναδικός. Η εκπαίδευση του προσωπικού μας αλλά και εκείνων που από ηγετικές θέσεις δίνουν τις κατευθύνσεις μέσα στην επιχείρηση μας, αποτελεί αδιαπραγμάτευτη σταθερά από την οποία εξαρτάται και η επιτυχία της όλης προσπάθειας. Οι πελάτες μας νιώθουν μοναδικοί και μέλη μίας μεγάλης ομάδας με την οποία μοιράζονται ίδιες ανησυχίες και ενδιαφέροντα. Μίας ομάδας που θα νοιαστεί για τις ανάγκες και τα θέλω τους, δίνοντας σημασία στην γνώμη τους για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν.

Το χτίσιμο μιας τέτοιας σχέσης με τον πελάτη μας είναι επένδυση, καθώς αργά και σταθερά, μας χαρίζει ένα πιστό πελατειακό κοινό το οποίο αν μείνει ικανοποιημένο θα επανέρχεται συνεχώς στην εταιρεία μας για νέες αγορές, για νέα προϊόντα, για νέες υπηρεσίες, για νέες εμπειρίες. Επενδύουμε χτίζοντας αργά και με προσεκτικά βήματα αυτήν την «εξατομικευμένη σχέση» με τους πελάτες μας. Στήνουμε σε σταθερές βάσεις όλους τους μηχανισμούς, για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες.

Όλο αυτό το εγχείρημα είναι μια μοναδική εμπειρία για εμάς και τους πελάτες μας με μοναδικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

Δεν είμαστε θεραπευτές, μέντορες, δεν δίνουμε συμβουλές και δεν είμαστε οι λύτες των προβλημάτων. Ρόλος μας είναι να αφουγκραζόμαστε τις επιθυμίες που οι πελάτες θέλουν και αναδύουν στον λόγο τους.
Καταγράφουμε λεπτομερώς τις αναφορές τους, τις ιδέες, τις φράσεις και τα θέματα τους. Και τελικά, το νόημα της έκφρασης τους και των «θέλω» τους, μας οδηγούν στο να μπορούμε να προσφέρουμε την «εξατομικευμένη» υπηρεσία για τον καθένα.